zondag 12 februari 2017

Beste ouders

De kleuters en ik beleefden vorige week een erg knusse sprookjes- vertelweek. De kleuters blijven nog steeds  sprookjesboeken aandragen en hebben graag dat ik de sprookjes voorlees. Omdat er ook koppeltjes in onze klas zijn en vele sprookjes een romantisch einde hebben, gaan we volgende week verder met het thema sprookjes gecombineerd met het thema Valentijn.
Maandagvoormiddag  ga ik voor een onderzoek naar het ziekenhuis en ik hoop 's middags weer op school te zijn. Juf Hanne zal mij vervangen.
De kleuters die willen, mogen in hun prinsessenkleed naar school komen.
Woensdag speel ik poppenspel van 'Rapunsel'.
Donderdag vieren we de verjaardag van Lise en bootsen we een trouwerij achterna.
Donderdagnamiddag speelt juf Kim samen met mij schimmenspel van 'De Gruffalo' als integratieactiviteit. De piepers mogen gewoon mee. Na afloop eten we gezellig klauwen en klauwen van de Gruffalo. ('Buggles' en 'Mama Mia' chips)
We spelen deze week veel met rijmwoorden. Vele verhalen deze week zijn in rijmvorm. (Wiebe is verliefd, de Gruffalo,...) Ook gaan we veel dansen en zingen want de kleuters willen zowel in de luisterhoek als op de computer steeds liedjes van K3 beluisteren. (Love Boat, 1000 kusjes,...)

Ik kijk er alvast naar uit!

Groetjes

Juf Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten